آکو الوندیآکو الوندی، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

مهد کودک وآمادگی نغمه بیجار گروس

انتخابات انجمن اولیا ومربیان مهد نغمه برگذار گردید

1391/9/16 23:16
نویسنده : رامین الوندی
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

انتخابات انجمن اولیا ومربیان مهد کودک نغمهبه نام خداوند قلم

در راستای همفکری اولیائ عزیز بچه های مهد ومربیان در روز سه شنبه نهم آبان ماه ٩١ انتخابات انجمن اولیا ومربیان مهد در محل سالن کنفرانس مهد نغمه برگذار گردید.

در این جلسه که با کلام خدا آغاز گردید .ابتدا مدیر محترم مهد خانم دادگر گزارش فعالیت یک ماهه ی مهد را به اطلاع اولیائ گرامی رساند وآنها خواست برای بهبود وضعیت آموزشی وپرورشی مهد حتما" راهکارهای خوب وسازنده ارائه دهند.

سپس آقای خجسته یکی از موئسسین مهد از فعالیتهای آتی مهد وبرنامه های مهد در آینده به حاظرین گزارش مبسوطی را ارائه نمودند .

در ادامه برنامه ها آقای برزنجه یکی از محققین و نماینده موسسه هوش سنجی در رابطه با شکل گرفتن شخصیت وآموزش کودکان در این سن سخنرانی کردند .وکتابهای مفیدی را برای تدریس در مهد کودکهای خصوصی معرفی نمودند .

پس از آن مربیان مهد در کنار والدین عزیز قرار گرفته ودر مورد فرزندان آنها ورفتارهایشان وعلائق وخصوصیات آنها به گفتگو پرداختند

در انتها رای گیری ازافرادی که کاندید شده بودن صورت گرفت و ٣ نفر به عنوان اعضاء اصلی انتخاب وبه همه معرفی گردیدند تا یک سال آینده را با همفکری وتبادل نظر باعث رونق فکری وآموزشی مهد نغمه به پایان برسانند..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)